5 důvodů proč je grafický design prioritou

Pokroky v oblasti technologií změnily obchodní scénu. Každý podnikatel potřebuje zaujmout své potenciální klienty, aby mohl v dané oblasti soutěžit. Vytvoření online přítomnosti se stalo primárním krokem k růstu.

Nemluvíme pouze o tom, jak být viditelný online. Jde však o efektivní komunikaci s cílovým publikem. Na to neexistuje lepší způsob jak prostřednictvím grafického designu. Grafický design hraje velmi důležitou roli v „moderním“ podnikatelském prostředí. Představíme vám důvody, které vám pomohou pochopit, proč je grafický design prioritou a je třeba na něj klást vysoké nároky.

Vytvoření identity značky

Grafický design vám pomůže vytvořit vaši značku. Spotřebitelé si obvykle spojují logo se značkou. Totéž platí pro marketingové materiály, jako jsou reklamy či balení produktů. V případě, že vás spotřebitel najde na internetu, aniž by o vaší společnosti dostal jakékoliv doporučení od známých, začne na webu hledat prvky profesionality. Nejde jen o grafické zpracování, jako je logo, design webu či souhru barev, ale také o představení značky, jako firmu. Grafika vypráví příběh, poslání vaší firmy – to co děláte, proč to děláte a kdo jste. Grafický design je velmi důležitý pro začínající podniky a malé firmy, protože umožňuje spotřebitelům poznat je. Pomáhá vytvořit konzistentní obraz značky a posiluje identitu značky. Pokud potřebujete pomoc při vytvoření správné virtuální identity, můžete se obrátit na různé online reklamní agentury.

Vytvoření správné identity vaší značky je důležitým krokem.
Vytvoření správné identity vaší značky je důležitým krokem.

Zvyšování soudržnosti značky

Snadno rozpoznatelný obraz značky můžete vytvořit pomocí pravidel. Na definování značky slouží design manuál, tedy korporátní identita značky. Tento manuál shrnuje způsob docílíte identitu vaší firmy a způsob, jakým budete firmu prezentovat před ostatními. Vše však začíná jednoduchým, ale velmi důležitým logem vaší značky. Právě to se objevuje na všech propagačních materiálech, reklamních předmětech a hlavně, samotných produktech. Nevybírejte si logo podle aktuálních trendů, zaměřte se na nadčasové logo, které bude univerzální a bude vypadat dobře i o 10 let.

Při tvorbě vašeho grafického obrazu musíte dbát na správný výběr písma. Nekombinujte více druhů fontů, vyberte jeden až dva druhy, které jsou v souladu s ostatními částmi logotypu. Dbejte na výběr korporátních barev. Díky barevnosti si vaši značku všimne a zapamatuje více lidí. Ti se často rozhodují pro konkrétní zboží, zejména na základě vzhledu. Dostanete se tak do pozornosti publika, které má rádo to, co děláte.

Přednesení odkazu značky

Někdy slova nestačí k vytvoření trvalého dojmu. V podnikání se nemusíte vždy spoléhat pouze na slova, která využíváte na komunikaci. Vaší tajnou zbraní je využívání vizuálního obsahu. Výzkumy ukazují, že lidé, kteří informace pouze slyší, mají po třech dnech tendenci pamatovat si z nich pouze 10%. Pokud však stejné informace spojíte s vizuálním obsahem, lidé si je pamatují více než tři dny.

Grafický design umožňuje přednášet odkaz vaší značky. Posiluje vaše poselství, vyvolává emoce a reakce. To dělá vaše kampaně zapamatovatelnými. Příkladem je McDonald. Použitím červené a žluté barvy se odvolávají na mladé publikum. Evokují vášeň a energii, kterou mají jejich mladí zákazníci.

McDonald používá jednoduché a snadno zapamatovatelné logo a barvy.
McDonald používá jednoduché a snadno zapamatovatelné logo a barvy.

Podpora profesionalismu

První dojem, který vyvoláte u vašeho cílového publika je velmi důležitý. Máte pouze jednu šanci zaujmout. Proto se musíte ujistit, že všechno co vytváříte, představuje vaši značku v tom nejlepším světle.

Grafický design má sílu přesvědčovat spotřebitele o tom, aby přemýšleli o vašem podnikání a o tom, co znamená. To, jak vaše výrobky nebo propagační materiály vypadají, mluví také o vašich zaměstnancích, o způsobu jakým podnikáte. Pokud spotřebitel vidí design, který je průměrný, předpokládá, že i vaše služby budou průměrné. Lidé mají rádi hezké balení a moderní design, za který jsou stejně ochotni zaplatit.

Správný první dojem vede k úspěchům v podnikání.
Správný první dojem vede k úspěchům v podnikání.

Zvýšení prodeje, využívání grafiky

Pokud budete vytvářet jednotné návrhy, můžete očekávat zvyšování prodeje. Výzkum ukazuje, že spotřebitel věnuje větší pozornost vizuálně přednášení informacím před textem. Raději tráví čas prohlížením obrázků než čtením bloků textu.

Využíváním infografiky či jednoduchých obrázků můžete zvýšit čas setrvání potenciálního spotřebitele na vašem webu. Tím vytváříte a zvyšujete povědomí o vaší značce.

Nejlepší volbou pro váš web je minimalismus a jednoduchost.
Nejlepší volbou pro váš web je minimalismus a jednoduchost.

Design není investice, kterou podstupujete každý rok. Je to jednorázový poplatek, který zlepší vaše vystupování na trhu, ukáže vás v nejlepším světle a zaujme široké spektrum lidí. Grafický design můžete využívat v reklamních kampaních, propagačních materiálech nebo v samotných produktech. Jakmile budou vaši spotřebitelé ztotožněn s vaší značkou, budou ji znát a mít s ní zkušenosti, budou ochotni za ni platit a doporučovat svým známým.

  • Komentáre
  • Podobné články
0
Novinky Technologie Trendy

Autonomní létající auto společnosti Boeing absolvovalo první testovací let

0
Novinky

Firemní udržitelnost a ESG: novinky za rok 2021 a co můžeme čekat v roce 2022

0
Novinky Rady a tipy

8 důvodů, proč multitasking nefunguje

Navigácia

Magazíny