6 trendů obsahového marketingu v roce 2019

Obsahový marketing je jedním z nejrychleji se měnících odvětví v marketingu. Proto je nezbytné, abyste byli o nejnovějších trendech obsahového marketingu dobře informovaný. Získáte tak silnější postavení na trhu.

Dlouhá forma obsahu

Délka obsahu bude tento rok ještě důležitější, protože vyhledávače lépe hodnotí delší příspěvky ve výsledcích vyhledávání, a čtenáři stále více hledají důvěryhodnější zdroje. Obsah by měl mít více než 2 000 slov, aby se mohl považovat za dlouhý formát. Nedávná analýza společnosti BuzzSumo, která se týkala více než 100 milionů článků, ukázala, že obsah s dlouhou formou má tendenci oslovit větší publikum. Kromě toho, čím delší je obsah, tím větší je pravděpodobnost jeho sdílení. Důležité je mít na paměti, že tvorbou dlouhého obsahu nesmíme ztrácet čtenářů čas, ale poskytovat relevantní a důvěryhodné informace, které mu mohou být přínosem. Nejenže vyhledávací nástroje a čtenáři budou upřednostňovat váš obsah, ale také ukážete, že jste dobře zorientovaný v tématu, které se věnujete. Tvorba krátkého obsahu je časově méně náročná, ale požadované výsledky s ní nedosáhnete tak, jak s tvorbou dlouhého obsahu.

Zaměřte se na tvorbu webinářů, internetového a živé video přenosu

Výzkum dokazuje nepopiratelnou hodnotu video marketingu. Zpráva Animoto z roku 2017 zjistila, že u 64 % spotřebitelů shlédnutí videa na internetu vede k přímému nákupu. Video bude nadále zvyšovat svou důležitost, přičemž se předpokládá, že do roku 2021 bude představovat 82 % z celosvětového internetového přenosu. Výzkum z Aberdeenu také poukázal na to, že obchodníci, kteří používají video, zvyšují svůj příjem o 49 % rychleji než ti, kteří ho nevyužívají.

Při tvorbě video obsahu dbejte na tato pravidla

  • tvořte poutavý a jedinečný obsah,
  • obsah musí fungovat na mobilních zařízeních,
  • obsah přidávejte v pravidelných intervalech.

Hlasové vyhledávání nabírá na popularitě

Spotřebitelé dnes využívají hlasové vyhledávání více než kdykoliv předtím. Zpráva z roku 2017 od NPR a Edison Research ukázala, že 42 % Američanů je označuje za „samozřejmost“ a jejich popularita se zvyšuje. Letošní verze téže zprávy dospěla k závěru, že hlasové vyhledávání se stává součástí našeho každodenního života a přináší dramatické změny v chování spotřebitelů. Takže, co to znamená pro váš marketingový plán pro rok 2019? Budeme pravděpodobně vidět více online publikací s použitím audio obsahu, abychom drželi krok s požadavky spotřebitelů. V roce 2019, by měl váš marketingový plán zahrnovat úsilí přizpůsobit strategii optimalizace pro vyhledávače (SEO), tak aby byly schopny reagovat na hlasové vyhledávání spotřebitelů. Formulace slov při písemném vyhledávání je totiž u spotřebitelů úplně jiná, než při hlasovém vyhledávání.

Chatboti – vždy přátelští online pomocníci

V uplynulých letech podniky stále více využívali chatbotov na zvyšování angažovanosti zákazníků. Projekt Grand View Research předpovídá, že odvětví chatbot bude výrazně růst, protože společnosti mohou výrazně snížit provozní náklady. Zlepšení technologie umělé inteligence znamená, že chatboti mohou být mnohem více přizpůsobeny požadavkům zákazníků. Kvalitní chatbot může odpovědět na otevřené otázky a používat metody přirozeného jazykového projevu, aby našel nejlepší odpovědi na často kladené otázky. Chatboti také pomáhají společnostem udržovat standardní úroveň služeb zákazníkům – nikdy nejsou netrpěliví, naštvaní a podobně. Kromě toho mohou nabízet 24-hodinovou zákaznickou podporu, přičemž uchovávají komunikaci se zákazníkem. V roce 2019, možná budete chtít zvážit výhody chatbotov jako efektivního marketingového nástroje pro vaši společnost.

Trendy obsahoveho marketingu
Váš obsah se na trh neuvede sám. Tak na co ještě čekáte?

Sociální média budou v kurzu i v roce 2019

Pokud jste se v rámci vašeho podnikání ještě nezačaly soustředit na sociální média, určitě naplánujte jejich začlenění do svého marketingového plánu v tomto roce. Pokud jste ve světě sociálních médií nováček, zahájení s Facebookem. Údaje z výzkumného centra Pew potvrdily, že Facebook nadále dominuje sféře sociálních médií. Možná budete chtít zvážit i Twitter, LinkedIn a Instagram, v závislosti na vaší klientely. Údaje z výroční zprávy společnosti Global Digital společnosti We Are Social ukázaly, že Instagram nadále vykazuje konzistentní růst. Největším nárůstem uživatelů byl však LinkedIn, který v roce 2018 dosáhl 145 % nárůst počtu uživatelů. Přestože LinkedIn stále má co dohánět, je trend směřující vzhůru a neměl by se přehlížet v roce 2019. Bez ohledu na to, koho se snažíte oslovit, je téměř 100 % zárukou, že používají nějakou formu sociálních médií, takže váš obsahový marketingový plán by měl tyto platformy maximálně využít.

Vybudujte si důvěru u vašich spotřebitelů

To, co klienti opravdu chtějí, je pochopit vaše podnikání. Průzkum globální spotřebitelské statistiky od roku 2018 od společnosti PwC odhalil důležitost důvěry spotřebitelů v značku během rozhodovacího procesu. Studie o autentičnosti společnosti Cohn & Wolfe z roku 2017 potvrdila nejen to, že spotřebitelé hodnotí autentičnost při rozhodování, zda důvěřují značce, ale i to, že 91 % z nich je ochotno odměnit značku za její autentičnost. Spotřebitelé jsou dokonce ochotni za autentickou značku zaplatit více. Podtón poctivosti a autenticity může přilákat typy klientů, se kterými budete skutečně chtít pracovat. Obsahový marketing není jen o psaní dobrých příspěvků. Chcete-li dosáhnout co nejlepších výsledků, budete se muset ujistit, že máte nejen zkušené copywriterů, ale i kvalitních lidí z technickými znalostmi, brilantních grafiků, šikovných kameramanů a kreativní fotografy, kteří rozumějí každému kroku procesu obsahového marketingu. Podělte se s námi v komentářích o to, jak k obsahovému marketingu přistupuje vaše firma.

  • Komentáře

Leave a Reply

avatar
  Subscribe  
Upozornit na
  • Podobné články
0
Finance Lifestyle Rady a tipy

Jak si užít dovolenou tak, aby netrpěla vaše peněženka ani byznys

0
Rady a tipy

Nejlepší online vzdělávací platformy

0
Rady a tipy

Pravdy a mýty o time managementu

Navigácia

Magazíny