7 aplikácií pre efektivnejší marketing

Správné nastavení byznysu, tak aby fungoval a rostl, je cílem každého začínajícího, zkušeného CEO či manažera. Efektivní nástroje v rámci online marketingu vám pomohou a usnadní práci. V tomto článku vám přinášíme přehled efektivních marketingových nástrojů pro malý byznys, které můžete začít hned využívat.

Velké řešení pro malé podniky

Malé podniky kladou nárok pokrýt chod byznysu na úzkou skupinu lidí, ne-li dokonce jednoho či dvou. Finance, inovace, výrobní procesy nebo online marketing – v tom všechno musíte být „specialistou“, protože chcete růst. V dnešní rychlé době však snadno narazíte na problém – marketingových nástrojů přibývá jako hub po dešti. Naším cílem je pomoci vám zorientovat se v nabídce a vybrat si pro svůj malý podnik ty nejlepší pomůcky do světa online marketingu.

Online marketingové nástroje

HubSpot

S HubSpot-em budete mít na jednom místě vše, co potřebujete k růstu svého malého podniku.

  • Nabízejí balíčky zdarma, ale i placené služby,
  • software s nástroji pro marketing, prodej a zákaznický servis,
  • funkce, které jsou zdarma: nastavení landing page, zasílání mailů po přijatých objednávkách, některé základní analýzy, trackování e-mailů či live chat s návštěvníky.

Moz

Užitečný software pro SEO optimalizaci vaší webstránky či e-shopu. MOZ nabízí bezplatné i zpoplatněné funkce. Využít můžete 30-denní zkušební verzi.

  • Nástroje pro lepší porozumění vašich návštěvníků,
  • sledování pozic klíčových slov,
  • audit webstránky,
  • optimalizace vaší stránky,

Planoly

Používáte Instagram pro vaše podnikání? Ušetřete si množství času díky aplikaci Planoly díky které si můžete příspěvky a příběhy naplánovat. Aplikace nabízí řadu funkcí od organizace feedu přes vytváření custom příběhů pro Instagram.

BuzzSumo

BuzzSumo je mimo jiné databáze influencerů z celého světa.

  • Placená platforma,
  • poskytuje nástroj k vytváření analýz, díky kterým poznáte, které oblasti potřebujete zlepšit nebo intenzivně monitorovat,
  • umožňuje vyhodnotit jaký typ obsahu je najzdieľanejší nebo nejdiskutovanější, kdo ho sdílí, linkuje atd.

Trello

Trello poskytuje komplexní servis pro obsahové manažery.

  • základní verze je zdarma, další funkce přinášejí navíc poplatky,
  • poskytuje kalendář nebo nástroje pro obsahový brainstorming, sdílitelná s kolegy, týmem a pod.,
  • pomocí Trella vytváříte obsahové plány, tzv. „Kartičky“ s názvy článků, organizujete a tvoříte marketingové kampaně nebo spravujete jiné oblasti, na které se váš tým potřebuje soustředit,
  • na každé „kartičce“ může uživatel psát poznámky, dělat aktualizace informací nebo přiřadit roli konkrétní osobě.

Canva

Jednoduchý nástroj tvorby jakéhokoli vizuálu poskytuje marketingový nástroj Canva.

  • Standardní verze je zdarma,
  • jednoduchý a nenáročný nástroj, vhodný i pro úplné začátečníky,
  • pomáhá vám vytvářet loga, grafy, postery, pozvánky, příspěvky na sociální sítě, a mnoho dalšího,
  • poskytuje také knihovnu, v níž jsou miliony obrázků na dosah ruky.

MailChimp

MailChimp je populární e-mail marketingový nástroj.

  • Zpoplatněn software podle balíčku, který si vyberete, pro malé společnosti je však zdarma,
  • umožňuje sledovat pohyb na webové stránce,
  • poskytuje šablony e-mailů, design kampaní,
  • jednoduché užívání pro první kroky malých podniků.
  • Komentáre
  • Podobné články
0
Lifestyle Novinky Rady a tipy

Jak napsat a vydat knihu a dokáže vůbec kniha autorovi vydělat?

0
Finance Novinky

Vyplatí se vám založit si samostatný podnikatelský účet?

0
Novinky Rady a tipy

Co je lepší? Práce z domu, coffice nebo coworking?

Navigácia

Magazíny